Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Sobre
Sobre a Revista
Focus & Scope
Contato
Declaração de Privacidade
Equipe Editorial
Politicas editoriais
Open Access Policy
Código de conduta
Processo de Avaliação por Pares
Taxas de publicação
Declaração de Direito Autoral
Política de Governança
Política de arquivamento
Política de Proteção de Dados
Procedimentos para Reclamação dos Autores
Ética em publicação
Política de Conflito de Interesses
Google Metrics
Editora Alumni in
Gerenciamento e Financiamento do Periódico
Publication Frequency
Atual
Back issues
Indexing & Abstracting
Buscar
Cadastro
Acesso
Início
/
Arquivos
/
v. 6 (2025): continuos flow
v. 6 (2025): continuos flow
Publicado:
2025-01-30
Artigos
Understanding artificial intelligence knowledge and usage among college students: Insights from a survey on classroom, coursework, and personal applications
corey basch, Grace Hillyer, Bailey Gold, Helen Yousaf
e037
PDF (English)
ZENODO (English)
DOI:
https://doi.org/10.37497/rev.artif.intell.educ.v6ii.37
Book (chapters)
A adaptive learning strategies in open and distance eLearning: Opportunities and challenges for quality assurance
Phineas Sebopelo
e036
DOI:
https://doi.org/10.37497/rev.artif.intell.educ.v6ii.36
Enviar Submissão
Enviar Submissão
Idioma
Português (Brasil)
English
Visitors
Edição Atual
Mais Lidos
The integration of artificial intelligence in education: opportunities and challenges
145
Challenges and benefits of 7 ways artificial intelligence in education sector
19
Enhancing administrative efficiency in higher education with AI: a chatbot solution
16
The transformative power of AI: projected impacts on the global economy by 2030
15
Dimensions of legal and moral use of artificial intelligence in education
13
Palavras-chave